Tisdag

 ¤#Skulle haft en tid o tagit blodprover klockan 815.mitt Hb ligger sjukt lågt..så nu ska de kollas,upp.de e ju visserligen jätte bra,men de vara bara det att jag orka alldrig komma iväg så tidigt...E ju så trött ,så trött..fast jag har börjat äta dessa super äckliga järntabletter,försöker pyttsa i mig blodpudding o allt annat äckligt som innehåller järn i maten...Grrr..de e verkligen jätte svårt..
Av järntab,får man förstoppning,fan o o sen mår man illa..skit drygt....
Annars va jag och arbetsträna en stund...Tiden går så himla snabbt,där,på jobbet...Vips så ska man gå igen...
Tog mej till sara,skynda mej där för jag skulle handla oxså,Kattsand va HÖG prio...Dessa pisse missar hemma nu,fyller kattlådan ganska fort...Ska bli så skönt när de lämmnar vårt hem...Längtar verkligen att bli av med dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0