svar på alla frågorna

Många har mailat kring ;bloggen en o två funderingar frågor....Jag ska nu svara åt er...
svar 1,ang om vi hade vart hos doktorn,Ja,Läkarbesöket  på vårdcentralen tog ca 45min och man bedömmer henne ej självmordsbenägen,får medecin ....som mamma togs inte mina ord,hon räknas som vuxen...

Svar2,ang pappans delaktighet kring begravning,Noll ,men han kom på begravningen.De är en pappa på papper och inget annat...
Tack för alla stöd där ..

Svar 3 ,om hon hade nån pojkvän,,,,,Ja men de va väldigt destruktivt....men de var hennes första stora kärlek..
Svar 4 Inget brev har hittats endast dagböcker och anteckningar...som jag har läst...
Svar 5,Hur har vi orkat,?Jo vi har inte orkat men de har gått framåt sakta..de e nu man har sett vad man betyder för vem...Man har som inget val än försöka hitta en ny vardag..
Svar 6 ja jag är sjukskriven ännu,Har börjat arbetsträna,efter ett 1/2år....
Svar 7 ang släkt delaktighet kring begravning,o stöd,,,,,,På min sida gick vi igenom en sorg 1 månad tidigare,så de har vart tufft ..
På Jennys pappas sida,så var de endast en  moster som hade sms kontakt med mej första tiden pga av att jag o polisen fick inte tag i fadern.
-tack till dej... <3
men efter separationen så miste jenny större kontakten med sin fars släkt,så de är orsaken..

Jag hoppas ni fick svar på alla frågor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0