Natten lördag till söndag, fy

Åhej å hå.Fy den här natten va hemsk.Drömde mardröm om bozz att han hade dött,Låg o inte andades..Vakna skräckslagen o skulle kolla vart han va.Drömmen va så otäck..
Jag tände lampan vid halv fyra på morgon natten o titta förtvivlat runt efter han,å de värsta va att jag såg inte han heller..Va fan har han tagit vägen for de i huvudet..Uch jag vill inte va med om de här..Kalla på bozz försiktigt så jag inte skulle väcka sara o sanna,men de som reagera, de va alla dessa kattungar,som börja kvickna till.Å nej. tänkte jag...Ni e inte bozz.....
Hör svagt nånting som trummar,men va e han.....

De trummande ljudet kom  från under sängen,som e 1.80 bred...men herregud ,hur har du kommit under där...Upp mellan elementen o sängen sticker bozz upp sitt huvud yr vaken....Å jag kan andas ut...
Men jag fattar inte hur lilla han har med sin onda bak  tass  har kommit under där??
-Men gubben då,du får inte skrämma slag på mej,jag klarar inte sånt just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0