Utkast: Mars 31, 2010

somna en stund på efter middagen.jag har vart med om de hemskaste som kan hända..Jag har forlorat ett barn.
Å här står jag med inga svar.En fråga -Varför?Å ingen mer än jenny vet,svaret..
Jag och många andra känner nog,likadant..Tänker,,,
*Jag hade mer att ge.Tänk om vi hade gjort allt annorlunda
*Ånger av osämja,saker man har gjort,man har sagt saker..Men de är något vi får leva med..Inte blunda för det..

-Men man  kan lära sig..man kan ta med det i bagaget o inte göra samma misstag..

Jag brukar blunda o falla tbx i sidorna i hennes dagbok,de sista hon skrev va jag skulle aldrig vilja byta bort min mamma<3

De är de som får mej att orka framåt,för de här är de jobbigaste jag har vart med om..Ingen kan göra nått åt det,ingen kan hjälpa mej att lindra,mer än sista sidorna i dagboken.Texten..De får mej att förstå...
Begravningen i dag,var fin..gråten i kyrkan efter henne,musiken som spelades ,sannas dikt,marinas dikt som hon själv läste,var så fint..alla dessa  blommor,Och så prästen marie....
så fint..så sorglig...så gripande känsligt..
Tack alla ni som kom <3 <3 <3



skriver mer i morgon ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0