Utkast: April 21, 2010

Samma morgon som igår.
Idag är jag helt slut i varenda muskel på kroppen..Ändå ändra jag mej från att släppa hundarna i hundgården till att gå spåret med dem..Tänkte de kunde va bättre,för mej o dö köttet att röra sig...Känner mej svullen hela jag idag,som en luftballong...Urk
Tog spåret ,lagomt tbx framme vid bilen  så började regna..uch..jävla aprilo väder,Hur deprimerande som helst?Ruggigt,snöigt,regnit o uppehåll,så har de vart..Inte kul..
sen babbla jag med annsofie(jobbarkompis,världsgo)i telefonen nästan två timmar..De va hon som ringde.
Kasta av lite skräp,o gick hem o gjorde kaffe...Lite uppåt piggande,men jag somna en stund,av det eller promenixen..Kanske vädret?
Man e verkligen dö  trött i dag..
Flera gånger idag har jag bara stannat upp,å en underlig känsla i kroppen,som e svårt att förklara..Precis som nån försöker nå mitt inre,men inte kan o blir orolig...

sanna sluta tidigare från skolan,Efter när jag hämtade henne åkte vi med hennes öken råttor till ellinor..Nu ska de bli parning ,eller våldtäckt?Uch va hemsk djur världen e..Hugo blev kvar iallafall till helgen..En lång frieri tur..
så får vi sen sen om runt 26dagar om de blir Gerbiller...Kul för barna....<3
Nu ska vi snart sova ....Godnatt o sovgott från en luftballong <3 Känner mej som så idag,Fattar inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0