Tisdag

Ja de e tisdag o de e kväll nu..
jag åkte med sanna till skolan,på morgonen..Hundarna med ..Bozz ingen ro i bilen,upprörd o sne att han va tvungen att sitta i buren..Åh vilken egen vilja han har..stöddig ofull av energi..Man blir ganska trött av hans hålli gång..Övere allt e han <3.......................Full av livsglädje,o Nyfikenhet..=)
Sen åkte jag vidare tillstatoil,med bilen vid lass,tänkte jag skulle ha en sån tur att en människa som e jätte trevlig,skulle jobba där..Men näe,?
Köpte damsuge slantar o skulle damsuga bilen..ser för jävlig ut,men har inte orkat o haft nån speciell lust..Fick två poljetter till maskin o jag log,tro inte att de här räcker..Jag har stor bil o den e pälsad av labrador inredningen...=)Han gapskratta,,å fick fler slantar...
Damsugarn va kass,tog ingenting,jätte svårt...Troligen full..eller överfylld,som sagt..
jag gav upp,de va som ingen ide,jag skulle stå kvar o kämpa nu om jag hade envisats,så dåligt gick de...
Åkte på hemvägen förbi marie,o gosa med min gudbarn..=*
Hon e så söt..

Å så hemåt,vidare...Tog en drive genom statoilen i hallsta..Fortsatte damsugningen där av bilen..Jädra vilket drag..Skillnad må ni tro..så nu e bilen frächare..=)skönt....
sanna va till stallet efter skolan.jag lämna henne..Vi åt potatis sallad o rostbiff i dag..Gud så gott va?
Rester visserligen men gott..
hjälpte saara på lass,senare...Å lämna kläder till ellinors moa..
Nu e jag trött o ska försöka börja planera sova
Kram o godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0