snart slut

jag tog o sprang mellan tvättstugan o mitt hem..Å då menar jag att jag sprang=/jag har nån fel eller de är nån knas med min mobil,så smsen kommer så där i tid o otid..Fick av sara,min sara alltså att boss tuggar,boss tagit blabla,,,å sprang upp...Falsk larm ,,de va typ en stund sen...Ja så typ var de....
Sista tvätt högen tog jag upp,orkade bara inte va kvar där..Fy va de e tråkgöra...Skönt att de e gjort nu..

Sen kom jörgen över,Han vart o fiska men ingen fisk...=(
jag  la mej en stund,hade så ont i kroppen..spänd i musklerna,somna dock inte fast jag önskade att jag skulle ha gjort..
I huvudet e de krauselltankar,,ingen roliga karuseller,men man funderar på allt,,,,snarare massor massor,i mängder...Jag kände bara jag måste byta miljö...Men vart?
De blev Merja o micke en snabb sväng...Första gången ,va fint de bodde <3Å så himla söta hundar..Boss busa med en av hennes bordecollihund,så han åkte på en sidan o pep till...Tutte nutt skrek som han skulle avlida...ena tassen fick sig en kyss...
Upptäckte senare att hemma att han hade ett lite sår,Gubbe lille...men annars e han som vanligt<3
Nu ska jag fortsätta titta på Wallander
Ha en bra vecka

Kram o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0