saara,på lass

Fick höra av min dotter saara idag,att hennes pappa o pilla o carro hade vart upp till lass,hälsa på..Jag blev glad över det,men sen berätta hon att pilla o carro va ner till kiosken på lass.^Å då va pappa kvar...Han hade frågat om saara studerar o hur mycket,,bla bla..anledningen är att saara har sökt underhållbidrag via försäkringskassan,,,inte nog med det så säger saara att han skulle ha underskrift av rektorn..Men hur kan man ha mage säga så till sitt eget barn??Jag undrar om en sån ond människa kan sova gott om nätterna...Jag tycker verkligen de är en ond människa,jag skulle aldrig ha mage att göra så mot mina barn,det är lag på underhåll..så länge man studerar..saara studerar så mycket hon orkar..Hon behöver allt stöd...men blir så ledssen över sånt här..Jag hoppas någon en dag säger till honom så han fattar..Alltså allvarligt...Jag smsa honom om det här och  mot mej går han i attack direkt..så har de alltid varit..Flickorna har aldrig fått nån stöd av honom ((då är de biologiska pappa))
Å han ska  hit o dit o jag göra de här,,,osv...får jag till svar..
Fy fan vilken kork skalle säger jag bara.....fattar han vad ansvar är.............De klart jag står upp för mina barn...De är ju dem jag lever för...Älskar dem o hoppas dom orkar kämpa för rättvisan...
Godnatt nu och kämpa för rättvisan


Kommentarer
Postat av: marina hörnicke

min pappa var också lite så, tänkte bara på sin båt osv. mina föräldrar skildes ju för några år sedan pga en anledning som sårat oss alla.

jag finns alltid för dig jaana, oför din familj älskar er.

gonatt

2010-04-02 @ 00:49:33
URL: http://ina.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0