lördag 24 aprillo

Åh,jag har glömt av att skriv nu..=/Idag iallafall,så har jag vart och hämta sanna ifrån denise..Hon har över natta där..Kul kul för henne..själv tror jag att jag håller på att dör?..E jätte hängig=(innombords..snörvlar o snyter mej var o varannat..Trist..var till ullis hem i går med bozz,så fick dottern träffa busen.Han tyckte de va mysigt å få en kompis,En bland ras de hade hemma på besök=)...

Har vart till ellen och hämta hem HUGO råttan som har vart där på smek månad,med deras råtta.idag...
De e så gulliga ellen o leffe <3
Å nu e de kväll,eller natt snarare,Körslaget har gått på Tv,vi titta sara o jag o Jörgen..så himla kul att Picasso gick vidare..Hejja Västerås!!!!!
<3 <3 <3
tänker å önskar jag hade en telefon linje till jenny..Undrar bara en massa saker..
Livet känns så konstigt utan henne,,men de går...
Tände ett ljus här hemma igår och lyssna på hennes låtar..
Fredagar är upp o ner ,man som fattar inte ,fast man fattar..???Ja de där vart ju helt =0...............
Nu ska jag snart sova..Natti natt,sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0