idag,ja

Idag har jag vart i stan,rusta kapphall,ikea,brödet o fiskarna..sen   mellan där sprang jag med hundarna,boss o nalle,lite då o då...
Alla som såg mej,stanna med boss o beundra den lilla terrorn..Snacka om vad han kan dra ögonen åt sig..<3   ja han e söt,men vilket liv han kan ge...mycket kärlek åt sanna<3 han e så söt när han har vart med mej o ser sanna,,,svansen går i hundra,o pussa ska han henne<3....Å när sanna svarar så blir han alldeles tossig,,,ojojoj så gullig han e<3,,,,,,
sen vidare en sväng till sara på lass,hon kommer hem idag,,hjärtat..fixa med henne,å tog en kaffe..
Köpte mcfeast på drive in,men sen va jag ingen hungrig nån längre=/när jag fick hamburgan..mest så trött,,ingen energi el lust för nått.........Blä,,men man måste ju äta ,jag vet,å tryckte i mej pomfritessen,men inget mer..
smaka ingen gott..

sanna har vart i stallet...Ekebyyyy<3 <3Jag var hundvakt åt babysen booooosssssss....


Nu på kvällen lite sent men jag och sanna laga tacos tillsammans ,,mysigt mysigt..<3 <3 <3


Godnatt o sovgott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0