fort,,,

Har vart på lass,kom hem för en stund sen..Fixade mat o hade doggisarna ut..Nu e de lugnt och jag väntar på saara ska komma hem...
Va förbi förresten vid jennys grav.Tände ett ljus.Grät av saknad..Älskar henne så..Förstår inte varför?
hon lämna oss..
De var lite människor vid kyrkogården.En farbro kom förbi och fråga om jag klarar mej.. jag pep fram ett ja,men önskar att någon hade bara hållt om mej bara..Fast jag vill oxså vara själv..Otroligt förvirrande ...
Men jag saknar henne <3
Jag har så svårt att fatta att jag aldrig får se henne mer..Höra hennes röst..
Se henne..
Inga sms,kommer..
Inte åka till sth och hämta henne mer..

Fattar inte varför??

Kommentarer
Postat av: Lena Bäck

Hej!

Hoppas det inte blev jobbigt för dej att jag grät när vi träffades. Jag kunde inte hejda mej. Jag bryr mej så mycket om dej och är verkligen lessen för allt du fått uppleva.



Försökte återigen hitta dej på Facebook, men det går inte.

Om du vill hitta mej kan du söka på min mail:

[email protected]

Jag har som sagt en bild på min vita katt.



Du får gärna ringa om du behöver prata - jag lyssnar gärna.

Stor kram /Lena

2010-04-02 @ 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0