Fkassa samtal=(

Samtal med försäkringskassan  i dag..
Inte kul,jag har blivit i fråga satt om jag är sjuk=/ eller om jag har sorg..??
Hör och häpna,jag har sömnproblem,får panik ,oro,,sjukt trött,vissa saker drömmer jag om natte tid,osv...
Jag har vart till min husläkare och pratat om allt,han sa att de är en kris reaktion helt normalt,men du behöver vila,lugn miljö,samtalsterapi ,vistas i typ levande natur och få landa i allt..De tar olika tid,men de är ett måste och att  gå igenom..
sånt tar olika tid att komma över eller landa i allt..Men hur kan man bara ställa en sådan fråga?

jag blev alldeles slut av de här samtalet..Fy vad jobbigt de va..att yttligare en gång berätta detaljerat igenom vad jag har gått igenom på så kort tid..
Hur mycket ska man orka??Hur mycket ska man palla??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0