andledning;

Anledning till att att jag skrev om de här med min dotter o underhåll..
Själv skiter jag i vem som betalar underhåll o så,
men att man inte ser vad ens barn är duktig,hon hade en framtidsvision om sin skolgång,hon har gått igenom så mycket,med sin sjukdom och är så himla stark,och kämpar med livsglädje..så därför blir min reaktion så stark att varför kan inte biologiska pappan till mina barn,kan komma till mej och prata om underhållsfrågor,,,tycker de här är kränkande,mot henne,och hennes självförtroende...
En pappa ska stötta och finnas till i alla lägen för sina barn..och inte frågasätta ...
Posetiv energi för att lyfta fram henne i sina framtids drömmar...

Jag säger bara, Ge inte upp dina drömmar,ni som läser...
Rätt ska va rätt,de är väll därför vi har lagar..

Kommentarer
Postat av: Saara

Vad snäll du är mamma! :) Att du orkar kämpa med mig. Hade aldrig orkat det själv <3

2010-04-03 @ 16:41:43
URL: http://flickansaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0