Hemma och vabbar 20 februari

Andra vabb dagen.

Helt sjukt igentligen.På söndag kväll nämde jag åt min min barndomsvän.Åh gah ge mig kraft att orka jobba en vecka till,för sen har jag en veckas semester.De är inte jobbet som tar energi utan jag bara är inne i en trötthet.Jag är bara så trött.
Kalas på lördagen och sen alla måsten blev på söndag..
Men nu blev det så sonen klaga över örat..Och nått är det med örat ,en mamma magkänsla talar.Så igår blev vi hemma i lugnet..Jag ringde rådgjorde med vårdcentralen..Antingen en vaxpropp,öroninflamation eller i värsta fall så sitter de en liten lego bit där inne..De var min teori av de hela..
Vi fick komma till elva och de var en öroninflamation..Hemma med pecillin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0