Barn sjukdomar

Är hemma andra dagen och vabbar..  Rasmus har Vattkoppor..
De började med röda "blämmor", feber och  som ganska snart övergick till vätske fyllda blåsor..

Han glad ändå och jag oxså,, Att han fått det..Mycket bättre ha det liten Försöker jag berätta..
Men de "pluppar" upp överallt...
Annars.....
Firat morsdag med hembakat..
Jag blev firad hemma och så åkte jag och firade min mamma senare..
Mer vi har gjort sen sist.
Jo..:-)
sett alla fina mc, som körde västmaland runt för trafik skadade. 
helt sjukt många..och med polis eskort..
Vi har även varit på skärgårds dagarna..
allt i från vattenskotrar, båtar mm..
Här fastna vi , vid krossen..
tyvärr är det några år kvar innan han får test köra..
men vi åkte häst och vagn och hade en kanon fin dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0