Torsdag

Idag lämnar jag sonen till frukosten på dagis.Efter en natt han sovit klockan runt och lite till..Han älskar sitt dagis i vanliga fall men idag var de inte roligt att bli lämnad..Nått var galet,men orden fattades..
Jag kommer i väg till jobbet,och har ställt in mig på En utbildning och utvecklings dag..Sånt tycker jag om och man ska absolut  berika sig själv..
Men hinner lagomt svänga in på området vid jobbet och får ett samtal från dagis..
-du får komma hämta,han  mår inte bra..Kräktes upp frukosten..

Bara ta en U sväng och  vabb dag..
Vi roa oss med film och det på finska..
Jag försöker lära honom lite finska..:-)
Och myste tillsammans i soffan..
De var den dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0