Lördagen i sig...

Tycker verlligen dagarna är jätte långa att vara sjukskriven.Längtar lite till vardagen faktiskt. . .Jag  känner mig Som inte sjuk, Bara att jag har varit lite slaktad..Men är på bättringsvägen,, nu..
Idag har vi varit, jag och sonen  med mitt gudbarn och hennes mamma på klädbytardagar..
Fynda fotbolls skor, ett par byxor mm till sonen för nästan inga pengar alls..Och det blev en miljö insatts :-) 
Sonen jätte glad över fotbollsdojjerna..Nu kan karriären börja, Här .Skojja  jag bara :-)
Vi fika tillsammans, alla fyra, innan vi skildes åt..
Vi åkte hem och rasta hundarna..Eller hundarna rastar sig själv i vår naturtomt är väll mer närmare verklighetn , Sanningen idag..
Senare åkte vi till graven och gick en promenad..En stor känslomässigt, klump av saknad finns, både för mig och sonen..Jag har "sunt" tänk, att Saara var Jätte sjuk och förstår det..Men hon och jag var Så tajta på nått sett..Och de klart Saknaden kommer Över en hårt..Nu har man ju all tid att tänka och fundera över livet oc Allt..
Sonen , de går  längre tid mellan, men Saara och han hade en speciell relation.Otroligt stark..Hon kommer upp i drömmar, när han sover bland annat..
Starkare syskon band finns nog inte, när Saara själv säger att hon ska bli hans skydds ängel , då han var en liten bebis..
Någonstans viste vi Nått?...
(Bild tagen på fredagen , ute på björnön..Ser ni ängeln?,, )
En promenaden på kyrkogården gör oss gott..
De" stillar" stunden..

De är så skönt, att han(Sonen) är i åldern, Saker och ting är väldigt enkla och lätta , bara man lyssnar på han..Möter hans behov och trygghet..
Vi fortsätter med att besöka vaktmästeriet och tittar på
Den stora traktorn..Det är Ett måste..
Efter åker vi och fikar hos min barndomsvän Ellinor..Kaffe och Mycket prat och skratT..
Hon betyder massor för mig, mer än hon förstår själv..uch det där kan ju tolkas helt ping pong fel.?men men...
Vi har varit goda vänner sedan 5års åldern..Och de har bIivit 39år..
Tiden går sjukt fort..

♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0