Dop


Har varit på dop..Inte ett vanligt barndop..Ett dop som berörde mig på djupet av hjärtat på många sett..
Min yngsta dotter blev gudmor till sin syster dotter..Och där kan jag tycka hon mamman har gjort ett bra val av gudmor :-)..Och sen val av namn,jenni...Min Jenny,som valde avsluta sitt liv fyra år sedan...Nästan så namnet lever vidare..Iallafall gör den sig påmind..
Sen nått som värmde mig starkt var valet av klänningen och hår bandet som hon hade på sig,var en gåva då hon kom till världen...Hon var som en docka,så himla söt..Av alla kläder,så var de mitt kläd vals köp, och de värmde mig då alla sa va söt hon är ...
Men pricken av allt är solosången på dopet...Så beundransvärt vacker solsång av mamman...De berörde många hjärtan där...
Tack för att vi får följa livsresan till den fina barnet ...Är så tacksam...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

tack själv :) jag är så glad att du finns i vårat liv, :) kramar

2014-03-09 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0