Onsdag efter jobbet


Åkte vi,son dotter och jag handla mat..Pjuh de tar tid och de är inte alltid så lätt med många önskan och tycken..Min 2,5 åriga son rörde nog allt han tyckte om på Ica..Och han var nog den som var hördes oxså..Allt sa han låna till..Eller skrek rakt ut LÅNA..
och vi turades om att förklara,för han att de är köpa som gäller..Han blå höll i leksaker och så låna hemma .De menades att han ville ha den...Nej,åter nej nej nej..Men så plötsligt charmar han syster yster ,så hon köper en lite större sop bil åt han,som spelar och låter..
Ja men ja..Hur gick det til...
..................
Själv köpte jag mat och en kudde med klocka,som jag fastna för...
Tyckte jätte mycket om den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0