Onsdag idag,då!

Idag på fm hann jag med att måla Hyllan.Jag hade tänkt att den ska Rasmus kunna ha,sina dopgåvor på..Få se Hur de blir...
Rasmus var fullt upptagen med titta på alla sina leksaker och då passa mamma på,drar med penceln...
Efter lunchen var de dax att gå till stallet,så de skulle få sin lunch..Och idag ovanligt så är de jag som ska ge dem..Lite otryggt måste jag ju säga att de var.Jag har ju annars haft sanna jämt till hjälp=)..
Här går jag lite "på darriga ben"fint o plurra i geggan
Men jag fixat,Ingenting är omöjligt?
De fick sin lunch och överlever förhoppnings vis...
ha en fortsatt fin dag Ni med
 
 

Kommentarer
Postat av: Saara - 21 år Med syndromet "klippel trenaunay"

Haaha det skulle ju vara trevigt att plurra där ;)

Svar: ja,man fick inte ståstill för länge.för då fastna man fast..=)
40år och mamma o ängla mamma

2012-10-05 @ 01:52:48
URL: http://flickansaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0