Lite bilder från mässan

Mitt gudbarn var lite svår flörtad då vi kom dit.Jag själv tyckte ,oj va stort de va,och va mycket folk.Hon ville sitta med rasmus i vagnen och skaka på huvudet varje gång jag fråga om hon ville testa Något.,De fanns pyssel,bilar att åka på, bollhav och en massa mer.Utklädda stora figurer som gick omkring på plats..Man  hörde Gråten av Några små barn  som blev lite rädda ,då de kom för Nära...
=0 Lilla gumman tänkte jag,världen är större än man tror och jag förstår att du vill se först..
Vi gick runt för att se vad som fanns..
Jo de fanns allt,på plats..Libero var där,med skötbordar och bjöd på blöjja,så vi bytte på rasmus nästan på en gång..Han var lite rörlig i vagnen.Sen fanns de om barnsäkerhet,Barnmatsburkar delades ut av Någon matsort(minns Nu inte vilket),Leksaks försäljare,,bokförsäljare,rocka billyklädförsäljare,mera kläder och mer om precis allt..Lite av de här ,Inredningar...Pluttit gulligt=)Ja man blev alldeles sjuk ju..
Vi ställde oss i kö för att Amora skulle få göra en ansikts målning..
Amora står med gula ballongen i handen och spanar in om hon verkligen ska gå med på det...De var lite tveksamt först,men,,,
Men Nu satt hon där på stolen i stundens allvar och var så beundrans värld DUKTIG.Och jag var med henne brevid,Höll henne i handen hela tiden..
Förvandlingen sker
Amora till en fjäril,(simsalabim)som hon hade valt ut själv ,då min sambo fråga vad hon skulle vilja ha ...Gudmor betalar=)....
Jätte fint blev de iallafall och Hon var så duktig och nöjd...Glad över det..
Min sambo har bilder i sin kamera Om det...
Efter att ha gått runt på mässan så stanna vi på deras Hamburge resturang..Dax att välja Nått att få i magen..
Min Sambo, med Gudbarn i famnen väljer dricka framme,vid kassan,vid resturangen
..
Efter att vi ätit var vi kvar en stund till där för att sen åka hem...
Passera vägen över och titta på den fina Gripsholms slott
Nu hemma=)
Lite från mässan..Köpte rocka billy skjortan  och en tröjja till mitt gudbarn som minne åt henne,men den fick hon då vi lämna henne hemma hos henne ,,så den finns inte på bild...
 
 

Kommentarer
Postat av: Saara - 21 år Med syndromet "klippel trenaunay"

Gulligt med Amora i famnen på Jörgen :)

Och du mamma! Du har blivit mycket duktig på att ha bilderna raka och texten rakt under. Förut vart det lite hit och dit. Fortsätt såhär! Mycket lättare att läsa! Älskar dig! <3

2012-10-19 @ 02:56:05
URL: http://flickansaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0