Dagens äventyr

Efter att ha tagit de lugnt hela fm på Hemma plan.Solen sken ute ,så bestämde vi oss att packa matsäcken..
Hemma lagad super god Dessert,Rån o vatten flaska och så bar vi oss i väg till stan..Målet var,lekland=)
 
Fick sms av en jobbarkompis på vägen om Planerad Utekväll mitt i veckan på ett Matställe i stan.Och de undrade om jag oxså kunde komma?Gullit att de tänkte på mej och jag blev så glad av det,så jag körde dit istället...Överraska dem med besök av oss på platsen..
Tiden gick så fort där,så de var dags för besök på dagiset jag tänkt söka till Rasmus,för att få lite information om det..Lite kul var de där ,för Chefen var ju ett bekant ansikte..Va överraskad jag blev  av det..
Allt kändes väldigt bra,men jag kommer titta på Några andra oxså innan vi bestämmer oss...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0