Middags tupplur är skönt...

Efter att man möblerat och bökat runt i sängen en stund,så äntligen kom johnblund=)till Rasmus
Jag vet,Att strumpbyxorna ser mer ut som till en flicka..De blev en gång lite felköp..De stodd Barbapappa på Hyllan och dem jag tittade på då i affären,var lila färg med svart barbapappa figur..Tyckte de skulle passa  fint till han,men de jag fick hem var den här figuren=(Orkade inte åka tbx för att byta..
Tshirten är ett arv av Collin=)
Flera som tar sig en tupplur på dagen Hemma...
Vår Nisse under täcket tittar upp ...
Tröttisar,En som sover på soffans Ryggdel i solen...
En har bäddat Ner sig på min jacka..Nalle brukar plocka ner en jacka från Hatthyllan och göra en bädd..
Så Nu är de lugnt Här hemma....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0