summan av helgen

Köpings crusing va de på lördag.Street race i västerås,Aros Marknad på johannnesberg,Barnens dag och min rygg värker..
jag Kunde inte gå,för de gick bara inte.Sambon o simon o sanna åkte till köping på crusingen..sambon va så gullig kom hem för att vi tänkte åka in vid 22tiden och kolla om de va nått streetrace lopp kvar..Men allt va över stökat.skit,att jag missa det..Nästa gång är de den 19 i johannesberg...Dottern sanna o simon hade hoppat över i en impala i köping ,så de va kvar..Jag smsa lite med henne,om de skulle bli strul att ta sig hem,ring taxi "morssan"..De hade kommit hem3 på natten..Hon smsa mej,söta hon,att de va hemma.själv hade jag inte hört nått sms..=)Bra att lova hämta och så sover jag så himla gott att jag inte ens hör smset..%)jaja
...söndagen kom och jag längta till sommarstugan.....
Paradiset..synd bara att ryggen inte är okej,den värker...men jag kan gå..tog mej en prommenad med rasmus i vagnen i solen,och njöt av lugnet...vi fick främmanden lite oväntat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0