Lördag

Igår,så var de en sanna dag,Ta vara på tiden tillsammans ,då man kan och får vara i deras Närhet..Livet som förälder är inte alltid så dans på rosor...=)
Efter hon vart i stallet,så hade vi en mamma dotter "snack"...sen åkte vi till stan..Handla ,lite mat o o gott till kvällen..Bara umgicks ,så himla mysigt..Känner att vi behövde det...
I bland kan jag uppleva mej som en häxa till morssa,Har bara en massa Regler bla bla bla...=)och vi hinner som inte med mer..De är en tjej som har fullt upp..Skola,Hästen o kompisar o sin nya vän..sen är de som natti natt,slut på dagen.Ja,oj glömde  att ,jag är bra att ha som taxi,o när de gäller pengar..Fast jag måste säga,Hon är en lätt tjej,Världs go...
Men som i går,var vi på ica maxi o handla,Vi var på kläd sidan,Då der hon en tröjja på ica maxi alltså..Som hon tyckte va" skit snygg"...Och hon behöver verkligen lite nya kläder av allt..De är en tjej som är super kräsen och jag blir så överlycklig då hon hittar nått som hon tycker om..Men på ica maxi?=)
Så jag bara,men gå och prova den,och så köper vi den om du tycker om den fortfarande..så vi fick med oss en tröjja..Helt otrolig,=)...........................och en massa annat gott..
Vidare till saara på sjukan och leverera veckans post,och dricka..
Hem sen och ta kväller..
Tråkigt nog så somna jag när jag skulle natta rasmus,såjag somna ifrån allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0