Ställ upp!

Pins'en som jag köpte av ullis.
Jätte fin.
En sak som jag lärt mina barn.Bli inte snål,dumsnål..
Att kunna ge av sig själv och stötta andra.
Varmt om hjärtat varje månad som autogivare jag är ÅT ,barnfonden,Canserföreningen
Och Huskatten för mej.
Alltid När vi äter donken så avrundar jag till Hela belopp,Mellan skillnaden Hamnar i Ronalds bössan..
För svårt sjuka barn.
Tro mej där fattas de  massor och uppskattas av barnen som har bara en önskan
-De är att bli frisk..
Önskar att flera tänker på  ex Min stora dag.
Och öppnar sitt hjärta,Lättar på plånboken
en liten slant är bättre än ingen slant..
Sen finns de Bris
och Majblomman..
De och din gåva Behövs i vår framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0