tidiga tider

Godmorgon alla ni.Sitter här med min andra kopp kaffe.. Börjar längta efter att skolan ska börja för min donna..jag somna runt24tiden igår,vakna av min ryggvärk klockan 2 i natt,då sitter min lilla flicka uppe fortfarande vid datorn,i köket...men då ?hm....? Mota iväg henne till sängen..Bums. Jag Somna om,vaknar strax efter 3 igen av att rasmus var ledssen... andra natten han bajsar då...Lämpligare tider finns de väll att skita på.?.=) Upp och bytte på han med ögonen i kors inne på toan..Hoppe tossor till Hundarna skulle ha järnkoll på vad jag gjorde uppe,och som en följa john efter mig in på toan.. Natta om rasmus igen,och vi somna om ganska direkt själv oxså...Sen vid strax före sextiden var de åter dax igen,men nu var han så hungrig..skriker högt efter mat.. Bråttom bråttom,har han.Och han vet var maten finns..Han blir så nöjd och Ler mot mej när han får som han vill.. Funderar nu på att börja göra i ordning havre scons till frukost idag,de var länge sedan... ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0