Hem

Idag var vi en sväng till mina barndoms trakter..Hem till byn,eller vad man ska nu säga..
Jag har nu letat efter julprylar här hemma,några speciella saker och inte hittat dem.
Så tänkte de måste ligga i min källare kvar och mycke riktigt..
Bar ut även en säng bord jag lovat till min mamma,ut i bilen..
Svängde förbi dit hon ska flytta i helgen och lämna det åt henne..
 
Jag Blev irriterad på  hennes bovärld, över  besiktningen han hade gjort över lägenheten hon ska flytta till så,irritationen växte då jag åkte därifrån och jag ringde upp han.Fråga satte,och envis är jag och han med tydligen..
 
Han tramsa om samma sak så jag blev arg,och  sökte upp via telefonen hans chef..ingen kan stoppa mej nu =) tänkte jag...(finns en låt som går så,oxså)
Nu får de  f-n skylla sig själva,Eller hur!
Jag gav mej inte på en tum. Efter tio minuter så ringde han chefen  upp mej och berättade glädjande besked..
 
Va glad man blir då..
 
Så värt att Kämpa varje dag med allt med livet har att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0