Torsdag- fre-Lördag

Jag Har haft fullt upp den här veckan Vi hjälptes åt med skrivbordet.Så nu är den klart... Sanna nöjd och jag nöjd oxså.... Sen har jag tagit reda på Äppelskörd,lingon och blåbärs skörd... Mustat en massa äpplen ,gjorde äppelpajer...Hade på saaras dag oxså som porttionspajer med grädde till..Kanon Mycket av den här veckan har gått åt att åka landet-Västerås-landet mm.. Då min dotter inte fått sin buss skol kort så har jag vart chaffis åt henne... Här väntar vi på henne I närmaste by,dit de går en buss..Finns en pizzeria där å..Rasmus och jag Mumsat lunch på Torino ... I torsdags var jag på ljusparty,rasmus hängde själv klart med.Gick bra...Lite sent blev de hem...Baställde lite till våran toalett fönster och längtar nu att de kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0