Så har dagen ÄNTLIGEN ,(Måndag)

Kommit=) Skolarna har börjat idag..Lilla dottra börja gymnasium.Men de känns overkligt , verkligen för mej.Har alltid sett henne liten..=)Minstingen i Tjejligan. Men dagen är här för henne-Upp i gymnasium klev hon idag.. Hon är så speciell,Jag fråga henne innan -Är du nån nervös?Jag menade Ny skola,En i klassen,Man känner ingen,Vet inte vad o vem är lärare,mm Ja du vet..?sjäv var jag skit nervös om jag skulle bli kompis med nån som de stämde,eller skulle jag gå 3 år ensam=/ Men hur kul är det? Hon svara mej enkelt o titta på mej -Näe,lite funderam tittar hon på mej och-Varför ska jag va det? Ja ,Varför?Bra fråga och de fick mej att inse att jag va nog mer nervös(Hihi) Men de är så himla skönt att skolorna startar,Rutiner Ååå=) som de vart nu så har hon somnat vid 3tiden och vaknat 12-1 på dagen,alltså de kan ju inte va bra... Sen har mitt gulliga gudbarn vart här idag. Vi hälsa på hästarna,Hälsa på (Oxså) en farbro,här i byn som fyller 96 år...skilde bara 94 år i samtalet mellan dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0