Måndag

Varje måndag till fredag så åker jag med min lilla dotter till skolan,( de är ca 22km enkel resa...))bara för att hon går i skolan  i en annan samhälle..Hon får ingen skolskjuss hjälp,för att hon tillhör en annan skolregion...men så är det,och jag gör de så gärna när de går så himla bra för henne i skolan...Varför byta då??bara dumt??
Vist soppan är dyr,men de är mycket annat som är dyrt oxså...Man kan som inte va dumsnål ??Bättre leva än inte göra det....eller hur??

Och idag Passa jag på tog svängen över lassaretts apoteket...Gjorde ärenden åt min mellersta dotter..En hel kasse Medeciner.......
Måndag o Nyvecka som sagt..
På mitt schema,
Möte på jobbet
och sen jobba kväll...
Ha en bra dag så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0