Så tråkigt !!!När sånt Händer

Idag kom min lilla söta dotter hem från stallet och säger att hennes Ridstövlar är inte i stallet ,där de ska stå...
Kanske Nån bara har flyttat på dem??eller så?(säger vi)
Men Nu har vi fått mera Kött på bena,De är stulna..Fräckt! Taskigt mot min dotter tycker jag..
Hon är arg o jag är arg,mot den som har snott dem..
Måste skriva att de är låsta i en sadelkammare,och de är få som vet var nyckeln är....och de är inte nån plast /gummistövlar som jag skriver om utan ,riktiga stövlar.,läder och lång dragkedja bak...OCH DE ÄR Fan  INGA BILLIGA att Köpa..
Fattar bara inte varför folk inte kan låta bli andras grejjer?
Så jädrans tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0