Vilken Natt

Ja vilken Natt med Åska..Jag vakna vid tretiden av  världens dunder o brak..Flög upp ur sängen...Skulle ta och dra ur sladdar ur datorn o tv tänkte jag..Jag gillar inte alls Åskan..

Mörkt och alla sover..Jag hade glömt att jag hade lagt en kompostgrind till saaras rum...

Jag skulle försöka tassa tyst in där men brakar Över  detta,som jag hade Glömt och inte ser ...Ajjj oooooo slår mej=S vid knät o armen...Saara vaknar av det o undrar vad som föresig går,sanna vaknar oxså av och frågar vad jag gör??
Sorry tjejer,-jag såg inte ,gallret...Och ramla över den....skulle bara dra ur sladdar...
De va den Natten...De blixtra o dundra samtigt ett tag=/
Jag satt uppe en stund tills tröttheten tog över...

Kommentarer
Postat av: Saara - 19 år Med syndromet "klippel trenauay"

Hahaha! Ja, det dundrade rejält när du kom in i rummet ;) x)

2011-05-15 @ 12:03:45
URL: http://flickansaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0