Lite Av Måndagen

Ja vist mår jag bättre,men livet är inte så lätt ibland att leva?I bland kanske jag själv försvårar saker o ting?..Krånglar¨till de,men vissa stunder märks de mer att man är skör..De här var en sån dag..

De ringer på min mobil,Och det är dolt Nr..Undrar vem de kan vara..??
Svarar lite svagt,Hallåja ...
I andra ändan Hör jag en spänd,bestämd Manlig Röst-Jaa,Har jag kommit till Jaana??
Åå,Jag känner inte igen rösten..Hade God lust i att svara-Näepp

Jag tycker de är så opersonligt med telefonnr som e dolda..
Hör min röst svarar-ja
-Ja hej de Här är Torbjörn från Polisen..

å fy,jag drog snabbt efter extra syre..Å undrade i mina tankar om jag hade Kört mot rött ljus,eller om jag hade gjort Nått annat..??typ kört för fort..Nästan så jag kände mej tårögt skylldig,Till Någonting..skit larvigt,så Här efter hand...Men jag har lätt att ta åt mej,fortfarande..Lider HÄR av att jag är så mottaglig fortfarande för Negativt Uttryck    Att jag tar förutfattade meningar i stunden hetta...........Att jag har sån Över driven respekt,för polisen..För de är ju faktiskt bara vanliga människor de oxså..De är ju bara ett jobb de har...

-Näemen de gäller en bilskade anmälning på din crysler för tio månader sen o din dotter såg det,Gärningsmannen stack från platsen..Hörde jag han säga....

Gud vilken lättnad.....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0