att leva med Döden

De kändes som jag knappt hade vaknat till liv  och igen knackar döden på min dag..
Döden kommer alltid vara nära mig.Runt mig..
Jag blev chockad av beskedet att han hade somnat in ,jag tror de va klockan 5;41i dag..som sagt jag var knappt inte vaken när jag fick beskedet..Mycket tankar börja snurra i huvudet direkt..Jag var nog inte beredd av att Höra det??...

Jag hörde långt borta fruns röst sa åt mej att Han tyckte om mej som granne,och Hon trodde att Han ville att jag skulle få reda på det..Han har lämnat nu oss ...

En person som vart så nära döden så många gånger men så glad o kämpat på varje gång,men Nu var de tydligen dax att Gå vidare för Han,till andra sidan.Han var så glad o tacksam över livet...Nu behöver han inte mera sköta rabatterna på vår gård,som han gjorde,och tyckte om..
De sista var att jag lånade åt han en vete kudde åt han förra veckan ,för att Han hade så ont i sitt knä..En himla trevlig granne..Han fick sin sista resa Nu..
Vila i frid.............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0