Ångrar att...

Idag på lassarettet hos saara,skulle jag bara höra med doktorn om ett intyg som saknas...Ångrar nu efter att jag överhuvudet tog ett snack med dej..
Så himla irriterad blev jag och jag släpper inte det riktigt,heller..

Du nämner att Vi inte kan bo tillsammans i en tvåa,Vilket är läget att vi Gör i dag, .Och de fungerar ganska bra..De ända som är felet är att Hon inte är Uppe oftare,i rullis..Vilket bottnar i en enorm räddsla Hon inte kan styra över..Räddslan älskar henne och kramar om henne Kramp aktigt..Minnen finns där som ett foto album,Skarpa o Klara bilder.över massa Hemska gånger hon ensam Känt sig maktlös tillsammans med en massa  Nått som liknar RÖD färg.(Som taget ur en slakt skräckfilm..)Känslan av en pulserande pumpande,,,Ja de går inte att beskriva...


Så när nått inte är som de ska i min älskades stump,så Öppnas den här Fotoalbummen,vare sig man vill eller inte..Ångesten över att vad som helst kan ske,När de sker..Oron över att de nån gång sker När hon själv är hemma.De smyg jobbar vi på idag.

Men dels sjukdommen,dåliga värden,dels all oro som tar på henne,Nå ernormt på krafterna..

Men jag är hundra över att Hon litar på mej,Jag lever ju hand i hand med den Här sjukdommen..Jag handla snabbt om Något sker..
Förr i tiden levde många i en etta med en massa barn,och gisses vilken familjegemenskap man hade..
Man kom varandra Nära..så där känner jag att Näe,de är vårt val..Jag vet om att Hon skulle behöva ha sol på skinderna mer,men donnan min Hatar verkligen Värme,så Där har vi inte heller så mycket att säga till om..Jag vet att Hon skulle behöva ha mera muskler,och hon jobbar på det..

Jag vet en massa och lever i de Här varje dag 24 timmar..Jag är så himla tacksam för varje dag man får ha med varandra att göra..Men vi behöver Några år till innan,de är dax för ett Nytt kapitell i våra liv..
Tack för att du är hennes "Toppen" doktor...För att du vill henne så mycket..Jag ser även det..
Men Inte ännu,och Hon är inte ensam Vuxen bo hemma,de har vi läst..Runt 22-23 är snitt åldern igenligt aftonbladet....
Skönt att skriva ner o släppa de Här nu..
Kram o Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0