Tiden,bara tiden

1 ÅR I DAG


Jag tänker skriva om Tid Nu..
-Tiden av vårt liv som är igentligen är bara lånat..

-Tiden går o går,den står aldrig still i vårt liv.De går inte att vrida tiden tbx..Tro mej,av allt som har hänt i  sitt liv,,,,,Händer i sitt liv,Antingen så tar man de i bagaget vidare i sitt liv,Å lär sig nått av det,eller så har man tiden som ett minne...

-Priotera tiden Rätt i ditt liv..Å då menar jag se vad som är viktigaste för stunden då i ditt liv..Stunder ändras med tiden..Tänk efter,Klart...Oftast är de att -de som de finns liv i som är viktigaste..Döda Saker o ting Går att ersätta,men liv Gör ju inte det..

-Möten i tiden.
När du har Möten med Kanske ditt barn,släkting,osv ,så stanna upp då o då..Tänk efter ,vad mena hon eller han...Hur Kändes MÖTET?va de ett varmt eller kallt möte?Vad sas?De kan ju vara så illa som att de är de sista Mötet,för allt kan ju HÄNDA,Ta inget förgivet...se till att de är ett bra MÖTE...(MÖTE=ATT MAN SES)

Här har min dotter som är ganska mycket på lass,en stor erfarenhet..Vi brukar ibland prata om önske mål  om att ses.Om att hon vill träffa Några som finns i henns hjärta..De var ju ett tag sen med vissa människor som hon tycker jätte mycket om...
Hon brukar ta upp om man är i stan ex Handlar så kom upp till henne o ta en kopp kaffe om de så nu är 5 minuter av ditt liv så har du tagit dej tid...Värdefull tid <3som inte går att ersätta med Någonting ...Bättre 5minuter än ingen alls om dagen...Hon är så GO min dotter <3 <3 <3

-Tiden förändrar oss
eller vi för ändrar oss med tiden?

-Tiden läker sina sår,Här håller jag inte med, men man lär sig  leva eller hantera med sina sår...
-Va RÄDD OM DIN TID.den går inte att ersätta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0