Lördag som sagt

Idag är de verkligen Grått o trist,Både ute o inne..Jag har som sagt Jobbat Tordag till torsdag och har inte orkat med så mycket mer...Så mitt hem ser ut som ?typ en bomb har slagit ner..Vart man en tittar och de känns om inte alls Kul..=(De grå trista vädret gör ju inte att man får nån energi..och Här i hemmet fyller saara 20 år på måndag....De är så man har lust att Gå ut att skrika-Kom och hjälp mej...=/Undrar om nån skule Göra det?

Jag har tvättat en veckas tvätt,och Undrar om jag tvättar för hela huset??F-N ,För de tar ju aldrig slut känns de som..
jag har sprungit med dammsugarn jagat dessa Hundhår,som utan att fråga bor hoss mej..
hm,,,,Tänkt många gånger -en Naken labbe kanske skulle vara bättre??
Kanske är jag stressad över att Hon fyller 20??och de betyder att jag  är inte så ung nån längre??
Nja de kan inte stämma,jag är ju faktiskt inte  fyllda 40 än,så Nog är jag ung...

 Hm??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0