Sovmorgons dag

och sånt tycker jag om...Jag sover så konstigt på nätterna..sover bäst på morgon sidan...
Sanna har sovmorgon idag..Åkte med henne till skolan och plocka upp Isabell på vägen,de är hennes bästa klasskompis...
idag skulle jag till polisen,och göra anmälan...
farbro polisen jag prata med va himla bra.
jag  berätta som de va att dottern sanna såg vem de va,en man av utlänsk härkomst....Backa ur parkeringen med en lite Gul bil o sen Körde han på min Bils bak...Gul färg sitter kvar på bilen....
Han va ut och mätte skadan och anteckna förfullt,allt...
Tog regnr,som jag gav och kolla vem som va ägare...Yes Allt stämde..En Gul polo,en man av namnet Hassan som de flesta har ....Yiipe....Han sa att de e ju helt klart smitning,Vårdslöshet i trafiken...Jag skulle ta tag i försäkringsbolaget mitt o lämna upplysningar o så är en karusell i gång..
Allt fixaade jag smort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0