Fredagen har gått

Fredagen har snart gått mot sitt slut..Avskyr fredagar,tycker inte om det på någonsätt mer...Idag lämna jag sanna till skolan,plocka upp pilla i bilen..Vi åkte till deras pappa..Gick upp till tredje våningen i det skumma kvarteret han bor..
Vi plockade i hop jennys saker,jösses de var inte en påse...Stämningen var spänd,där inne..De var jätte skönt att pilla va med tycker jag..Hon är så himla go..
Efter det så åkte vi till hennes jobb..Jag blev bjuden på kaffe,och en massa dagis barn...Kärlek i rummet av dessa knattar på 1-3år<3
Förstår att hon älskar o trivs på sitt jobb..En härlig  utlänsk kvinna ,som jobbar kompis,var där..
Jag själv har inte mått nå bra...Men har kämpat mej igenom,1 min i taget,e jag tacksam att de går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0