Ett (cp)ryck

Har försökt idag att göra nått mer idag,än vad jag har gjort på länge..Tittat på en valp åt min lilla stumpa..
Hon ser ut att behöva det..Lite uppmuntrande...Vad e så kul som en lite energiskott runt fötterna..
Många skulle säkert reagera åt min lilla cp stil,Typ du har ju en...Labbe,räcker inte det,å Katt,å öken råttor,Albino råttor o Hamster,,,men De gör verkligen inte det...Å jag har ju ganska tur med att kunna ta hundarna sen till mitt jobb...Inte alla som har den ++++ i livet...Nalle har knapp inte behövt vart själv hemma,å de kommer inte den här heller ha i såfall...
Valparna var fula som stryk,Ursäkta men de föll inte i smaken,stod inte sanna på nån av dem...

Jag mådde lite bättre av det i allafall,inte mycket men mm,lite bättre..om man kan mäta nått sånt??Sena har jag vart i Åsby och tittat på lite blommor..<3
sara min sara,har åkt tillbaks till lass<3 i dag på eftermiddagen..Sanna har haft en ridlexion,jag åkte med henne...Annars är de som vanligt...
Fattar inte att Jenny är död riktigt,men ändå fattar jag...
har idag vart så tokig att jag har tagit hennes nr å försökt ringt till henne..men då kommit på mig själv..
Saknar henne<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0