Onsdag

Halva veckan har gått,så jädra skönt o va ledig i morgon..Känns som jag börjar prestera ordentligt på jobbet..Får Komplimanger,o tar åt mej ...Å de känns så himla bra..Har vart en del pappers jobb idag,som har legat över,sen möte med ssk,sjg,abt....Å de beundra med tanke på att jag inte jobbar full tid o är över allt,på avd...Så hade jag sten koll på min boende...Hur läget va runt den..Å jag hade gjort snabba åtgärder,av viktiga saker..Kändes BINGO,så långt,men sen frågar de om jag kunde hjälpa o va en väg ledande för de Nya ,så kändes de som jag dränkte mej i jobb..Lustigt?Verkligen att dyka ner med Huvudet i sanden.....
I morgon ser jag fram emot LEDIG dag iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0