Onsdag 1dec

Endast 23 dagar nu till jul.Häftigt.
Idag så sov jag till elva,lite sent med hundarna att gå ut,men men så vart det idag..Sen kom min mamma över på fika,julstjärnor i från marknaden i helgen o kaffe fick hon..
Jag laga mat...
O börja med saras HÅRRRRRR...ja ärligt talat resultatet vart en annan sara.En ny sara.Gud så skönt att de är gjort nu..Världens bästa sanna gjorde en stor insatts i Hårklippningen..Tack o hon skall få en slant för den.Guld värt för mej att Ha en frisör i Hemmet..De ni? inte illa...
De va lite protester av bakhåret,Hur de skulle va?,med Några tårar som föll..men när vi prata gemensamt språk så Ordna de sig..<3Å de tror jag sara Höll med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0