Fredag kväll

Jag är ensam hemma med Hundarna.Inte ens tv är på..Njuter av tystnaden,den kan va skrämmande samtidigt..De var länge sedan de var så här tyst...Ensamt....
Man hör datorns sus...Å hundarnas andetag...Kylskåpets surr...mm..men skönt....
Njuter som sagt...med tända ljus här i mitt kök....
Jag köpte lakrits Glögg idag <3 Jag kan verkligen rekomendera den..Har värmt lite åt mej..mumma slickar mej om läpparna då o då...så himla gott..
Tänker tbx här i livet...på allt som har hänt i mitt liv,o vad som händer runt mej...
De är ett under man står Här igentligen  ?..
Jag är sorgligt lycklig...De kunde va bättre,men de är de bästa ..Helt sjukt igentligen ?
Kram på er i denna värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0