Kosera kosera utsläpp...Bildbomb

Min bonus dotter,och hennes son.Min mamma  Gjorde en utflykt till Ramnäs bonden ..För att tittapå kosläppet,som har blivit ganska poppulärt..
Gick även tips promenad som handla om kor förstårs..och lite googel blev det oxså,på promenaden..De stodd ju inte förbjudet:-) Att göra så..
Blivande bönder?,om inte så stort intresse för traktorerna har det:-)
EN massa kalvar..
Rasmus matar och klappar små kalvarna..Nån försök till puss blev det oxså..
Benjamin...
KO med kalv..
Populärt..lika mycket där jag står oxså..om inte mer?:-)
Stunden inne....
Ko gänget trampar omkring...checkar läget ungefär..
Huh?ungefär...tittar lika myckdt på oss...Som alla vi på dem..Helt knäppt va ?:-)♥
(Ko tankar,var vi så poppis?)
Gottigott på marken

Och här var det mat dax..
Såg och träffa mitt Gudbarn där oxså..Hon fick en liten slant av mig för att sattsa den på ponny ridning..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och min Son var med...

2015-05-09 @ 21:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0