veckans måsten

i dag bara en massa måsten.F-kassan gav mej en sen utbetalning på mamma ledigheten den här månadenTycker faktiskt de är väldigt konstigt folk som jag har att göra med där..De har ingen vidare koll på läget av mitt ärende..Men fick mina måsten gjorda i alla fall..Och jag är glad över det..
Se var vi och handla sanna o jag..Nytt Parfym o puder  och så hår färg för sanna och rasmus endast en fjuttig tandborste och så en ny pike tshirt och så en massa mat och gott så vi klarar helgen...Rasmus,han växer så han knakar..köpte även till mitt gudbarn födelsedags present.hon fyllde ju på min födelsedag 2 år och jag har inte hunnit med att gratta henne..ska försöka i helgen hinna med och svänga förbi där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0