Upp o Hoppa

Idag åkte jag med sanna till skolan.Hon fick skjuss för att hon hade sov morgon idag igen..

Rasmus har sovit 22 till sju på morgonen.Guld klimpen=)

Jag tog en sväng med bilen till lägenheten.Rensa reklam,en hel lik säck(svart sop säck stor)Jag fyllde på säcken som jag hade börjat med tidigare.Nu var de dax att ta den till återvinningen...
Har inte hunnit med att gjort av mej med den,för att dels har jag vart Gravid,sen åkte jag på foglossning,och jag är inte helt bra ännu..Men är på bättringsvägen..Och de är ju skönt..
Måsten idag!som skall göras
Jopp ,idag måste de hittas ett par snygga innomhus skor åt sanna..Liknande floppa tofflor..Hon har nästa vecka praktik på ett dagis,som hon behöver det till...
Och jag har tvättat hennes tidigare floppa tofflor,sen slängde jag in dem i torkskåp och trodde verkligen de skulle hålla,men vips så hade jag vart så smart o krymt den två storlekar "minst"..
Så de blev hejdå för dem..smarta jag=) ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0