sjuk stuga hemma..

I Går (tisdag vid lunch) ringde det i från pojkens dagis om att han mår inte bra..Hade inte ätit varken frukost eller lunch..Han var blek och hängig..De hade tagit temp i örat och den hade visat över 38 grader..Så nu är jag hemma och vabbar som säkert halva sverige är? Februari är ju vabbuari sägs det ju i media..
Troligen en" dänga"av influensan. .Hosta, heshet och ont i kroppen med feber..
Vi sover och vilar hemma här hemma
Våran katt doris tar hand om han proffsigt..
Skulle passa bra som vårdar katt..
Jag hoppades jag skulle klara mig meN på eftermiddagen började jag känna av trötthet och konstig i huvudet..Lite feber som  började då..
Typ 38,1 för mig som aldrig/sällan är sjuk, känns jätte mycket ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0