Lite från Fredag-Lördag-Söndag

I Fredags smaka jag årets första rabarberpaj med vaniljsås,på jobbet...Nyskördad..Absolut de godaste på hela året,de är det nya som kommer.
Sen på Lördagen var det så underbart väder ute  så jag hacka och rörde i hop en sallad..Som vi satt ute och mumsa ihop..

Söndag på förmiddagen var vi  ute trotts att de var sämre väder..
Jag sambo och son .
Snigeljakt pågick..
.......

Sen var vi till stan och handla.Hämta de läckra gamla och lantliga ute möblerna som jag svarat på annons.Gratis..Tycker så jätte mycket av stilen ..Lite jobb och kärlek så blir det fint..

Mannen,Här med högtrycks tvätten♥

Snart så tar min dotter studenten ,så mycket ska inhandlas och fixas...
Kolla in antennerna?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0