Lite av Våga,vägra gå in (helgen)

Jag har nog åkt med sveriges skitigaste bil,men i helgen tvätta jag av den...Skrubba rent och njuter av vackra vårvädret samtidigt..

Han har cyklat långt..

Sen tog jag en promenad och Sonen tog cykeln..

Vår katt i solen...
Vi tog och körde gödsel till jordgubbslandet och potatis landet,tillsammans..
Han tycker de är så roligt att få va med..


Som han slet med den stora spaden,så kommer det växa bamsingar i  de här landet...Potatisar i massor sen..


De klart hela familjen följde "mello"- finalen oxså
Många duktiga artister..
Lördags mys framför tv till mellot..Soffan var vår♡

Sen på söndagen var vi och hälsa på en barndoms kamrat till mig och Rasmus mormor..
Även här Var vi Ute..
......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0